reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubica Štefaniková

Ľubica Štefaniková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som slabý odvar seba samej. Vravím si pri pohľade do zrkadla času. To už ani nie som ja. Kto vlastne som?Som žena.Ľúbiaca i smútiaca.Smejúca i plačúca.Dráždivá i cudná.Vábivá i skromná.Divoška i tichá.Odvážna i nesmelá.Úspešná i sediaca v kúte.Občas sa však cítim ako nepotrebná odhodená handra,čo je dobrá len na umytie špiny celého sveta.Úryvok z básne: "Kto vlastne som".Viac o mne na www.hupka.estranky.sk Zoznam autorových rubrík:  Moje článkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Nechcem takto žiť

Ľubica Štefaniková

Nechcem takto žiť

Všetci máme predstavu o svojom živote. Ako by sme chceli, mohli žiť. Nie vždy sa nám to darí. Roky sa snažíme. Pracujeme, snívame, staráme sa o rodinu. Budujeme firmu. Svoju, alebo inú. Často sa stáva, že nám bránia v tom, ako žiť. Pracovať, myslieť, cítiť. Všetci to takto vnímame. Raz nám do nášho života "kecajú" politici, inokedy rodina, susedia, závistlivci. Občas môžeme niečo zmeniť, veľakrát nie. Možno budú moje pocity aj Vaše.

  • 3. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu