reklama

SRDCE MUŽA

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak

Ako získať srdce muža?

Lichôtkami ťažko,

keď opantala ho láska.

Láska má iné oči, uši,

srdce v hrudi splašene búši.

Nepomôže vôňa omamná,

vtedy je iná žena otravná.

Mámi ho svojou túžbou zlou,

pre ňu je tá láska len hrou.

No preňho je to láska,

životodarná teplá miazga.

Vidí svoju milovanú citom.

Vrúcnym, horúcim

ako ranné vstávanie

po dlhej voňavej noci.

V jeho očiach vidno inú túžbu,

niekto robí divnú službu.

O jeho láske divné reči trúsi,

na jeho milú zuby si brúsi.

Núka mu horšiu krásku,

nech iný má na tvári vrásku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre lásku je hluchý, slepý,

žiarlivosť mu olizuje päty.

Ublížil svojej láske pre inú,

len sebe to dáva za vinu.

Na kolenách prosí o odpustenie.

Či sa mu ho dostane?

Ten kto ľúbi odpustí.

Niekedy. Možno.

Verí a dúfa v jedno slovo kladné,

by jej oči neboli už také chladné.

Chladné ako najtuhšia zima,

až mu srdce od bolesti skuvíňa.

Stvrdlo srdce ženy sťa kameň,

nepomohol vrúcny plameň.

Skončila láska žeravá,

ach, aká je tá láska boľavá!

Bolí, bolí dlhé roky, hodiny.

Takto rozpadli sa rodiny!

Najhoršie sú tmavé noci.

Vari už im niet pomoci?

Akoby ich bodali studenou dýkou.

Skonči človek s márnou pýchou!

Otvor srdce lepšej láske,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

potom zmäknú oči kráske.

Ľubica Štefaniková

Ľubica Štefaniková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som slabý odvar seba samej. Vravím si pri pohľade do zrkadla času. To už ani nie som ja. Kto vlastne som?Som žena.Ľúbiaca i smútiaca.Smejúca i plačúca.Dráždivá i cudná.Vábivá i skromná.Divoška i tichá.Odvážna i nesmelá.Úspešná i sediaca v kúte.Občas sa však cítim ako nepotrebná odhodená handra,čo je dobrá len na umytie špiny celého sveta.Úryvok z básne: "Kto vlastne som".Viac o mne na www.hupka.estranky.sk Zoznam autorových rubrík:  Moje článkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu